Дуже давно хотілося мені проїхатися по маршруту Вінниця-Козятин-Жашків. Але ніяк не було
компанії. І от якось у групі «Вдаль на електричках» побачив запрошення на таку
поїздку. Не довго думаючи я погодився.
Рано вранці,
швиденько зібравшись , вирушаю на вокзал на одному з перших тролейбусів. У
кондукторші звісно вранці не виявилось здачі зі 100 грн, ну і добре їду
безкоштовно )
На вокзалі
зайшовши у каси розумію, що стояти у кілометровій черзі мені не хочется. Обходжу платформу з другої сторони і спокійно
чекаю свою електричку.
Електропоїзд №828
Жмеринка- Київ, без квитків дального сполучення можна сісти лише у вагони
№1,2,3 і то лише на ділянці Жмеринка-Козятин. Людей дуже багато, тому навіть не
намагаюсь пихатись, заходжу останній і стою на східцях у тамбурі.
Через декілька
зупинок, на станції Сальник усі дачники покидают вагони і можна хоч лягати.
Переходжу у вагон і їду далі з комфортом. Доречі за проїзд в мене так ніхто і
не запитав.
Через годину я у
Козятині.
До відправлення
дизеля на Жашків ще 2 години. Є час погуляти, познайомитись з містом.
Поблизу станції
стоять вантажні ВЛ-80
Паровоз на вічній
стоянці
Підіймаюсь на
один із пішохідних мостів, що веде у місто.
Вже спускаючись
бачу маленьку церкву.
Та пам’ятник,
який я так і не зрозумів кому.
Саме місто
зустрічає прохолодою під деревами та
порожніми вулицями.
Ось тут був
колись пам’ятник Леніну….
Патріотичні
дерева, такі як у мене за вікном
Місцеве граффиті.
2 водонапірні
вежі
Маки
І невідома фігня
Виходжу назад на
вокзал по сусідньому містку
Вокзал у Козятині
дуже старий, та дуже гарний після реконструкції.
Зал очікування
Та вже подають на
посадку мій дизель поїзд на Жашків. Але електричка з друзями з Києва,
затримується , добре що тут дизель її буде чекати однозначно. З запізненням на 15 хв, прибуває
електричка, зустрічаюсь
з Олексієм та швиденько сідаємо у вагон. За хвилину двері зачиняються і ми
починаємо нашу подорож по дизельній гілці Козятин- Жашків .
Спочатку ми їхали
у салоні, фотографуючи все з вікна.
На станції
Ржевуська стоянка 20 хв. І ми вирішили попроситись у кабіну . І машиністи узяли
нас у свою компанию!) Подорожувати в кабіні дизеля, та слухали їх
розповіді, було надзвичайно цікаво.
Повідали вони нам
про те що:
- цю гілку
будували про царській владі вручну
- про велику
кількість маршрутів по нії
-про гілку на
с.Скоморошки, яку зовсім не давно розібрали
-про поїзд Київ- Умань
-про міст висотою
24 метра
-про ідеї з*єднати Жашків з станцією Им.Тараса
Шевченка.
Час промайнув
дуже швидко і ми прибули в Жашків.
Маленька станція
в Черкаській області. Далі рельси закінчуються. Поряд траса Київ-Одеса. Дизель
сюди приходить лише 4 дня в тиждень. У нас є 30 хв, щоб погуляти.
Назад нам запропонували їхати у задній кабіні.
А ось сам дизель
І знову за вікном пейзажі нашої України
Макииииииииии
Перегони станції, та пасажири
А ось доречі розвилка: вліво Жашків, вправо Христинівка
Хтось пасе худобу прямо на полотні
Невелике відео з того, що зняв:
Ось так ми повертаємось у Козятин. З затримкою у 10 хвилин.
Фото на память:
А номер дизеля, щоб не забути.
На в*їзді в Козятин ми зупиняємось, і пропускаємо експрес на Київ .
У підсумку у мене залишилось 8 хв до відправлення автобуса.
Скажений крос через вокзал, міст та міські вулиці, але я на нього таки встиг!
20 грн і останнє вільне місце.
Доречі квиток до Жашкова коштує 11 грн в одному напрямку.
І от о 21-20 закінчується моя подорож............
Хочу подякувати групу Вдаль на електричках за інформацію, та Олексія за компанію
Комментариев нет:
Отправить комментарий